2017年1月20日金曜日

Stuck?! Sketches January 15th

My son's school play last month.


He is so JEALOUS when I make my layout with my daughter's photo. So it was really time to doing this.

I used the January 15th sketch at Stuck?! Sketches.




Some close up.

My favorite part, made the tag with his lines by his teacher.

My favorite part 2
Journaling. 

Thank you for stopping by.


Love,Kumi.


Stuck?!のスケッチでレイアウトをつくりました。先月行われた保育園での発表会。今年は役をみんな貰い、セリフも頑張って覚え、堂々と練習の成果を発表出来ました。

息子、最近娘の写真で作ると怒る怒る……(笑)なので今回は全部息子写真です。

先生が練習の為に書いてくれたセリフをタグに。これも大切なメモラビリア♡

ジャーナルは溶け込むように書いてみました。ウッドの☆とチップボードはSticklesでキラキラにしてみました。

ご訪問ありがとうございました(* ॑꒳ ॑* )⋆*

4 件のコメント:

  1. This is so pretty, love your embellishing! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  2. This is such a pretty layout and great take on the sketch! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  3. 可愛いレイアウトですね!セリフをタグに書くアイデア、いいですね!素敵な思い出♡ Stuck?!Sketchesに参加していただき、ありがとうございました。

    返信削除
  4. Cool layout - great take on the sketch! Thanks for playing along with Stuck?! Sketches.

    返信削除