2016年10月21日金曜日

Stuck?! Sketches October 15th

Stuck?! Sketchesの新しいスケッチが発表されてます♡

私が作ったのはこちら

【 ♡ this precious 】



スケッチはこちら♡


This is why I chose these photos.

One day me and my kids really enjoyed taking these silly pictures. 

ある日曜日の朝、我が家はこんな感じ‥‥


これが面白くて‥‥



やりたい放題か!(笑)お食事中の方、ごめんなさい。

Then finally I've got this! I decided to use this photo as a main.
で、やっと撮れたのがこれ↓



Using their annually shots that they didn't strike a pose.

これをメインに使いたくて、思いついたのが1年毎の子供達の仲良し写真を使う!でした。しかも決めポーズじゃないやつ。


Loveを込めて3つのハート♡


時計の文字盤のダイカットはwater color のスタンプパッドで着色して柔らかい感じにしました。


木目に白のミストが良い仕事してくれました。


Thank you for stopping by.
ご訪問ありがとうございました♡

Kumi


5 件のコメント:

  1. Such a gorgeous page, love the soft layers on top of the wood grained background! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  2. Love this layout and the woodgrain paper is perfect! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches :)

    返信削除
  3. Fabulous layout. He kids look like they have so much fun together. Thanks for playing!

    返信削除